Hiihtokauden päätös Haukkavuoressa torstaina 3.5.2018 klo 18.00

Ski teamiläisten tiistai harjoitukset alkaen 6.2.2018 klo 18.00 haukkavuoressa!

Hopeasompakoulun tiedote tammikuu 2018

Osana hiihtokoulutoimintaa toimii Ski Team – ryhmä, joka tukee kilpahiihtoa harrastavia lapsia ja nuoria ikää katsomatta. Kilpahiihdosta kiinnostuneet lapset ja nuoret voivat halutessaan liittyä ski team ryhmään milloin tahansa, mikäli kilpatreeni kiinnostaa.Ski teamin kummina toimii seuramme maajoukkuehiihtäjä Johanna Matintalo.Ryhmällä alkaa talven mittaan myös tiistai-harjoitukset.

Lumentekotalkoot alkavat näillä näkymillä la 20.1. Lunta tehdään sopivan pakkasen saapuessa ympäri vuorokauden 6 tunnin talkoovuoroissa. Lisätietoja lumentekotalkoista ja ilmoittautuminen Veikolle.

Haukkavuoren hiihdot 27.1. Säkylän Huovinrinteellä (lumenpuutteen vuoksi). Hiihtotapa perinteinen. Ilmoittautumiset Marikalle ti 23.1 klo 20 mennessä.26.1 kisavoiteluapua klo 17à kopilla.Kisapäivän aamuna yhteiskuljetus lähtee haukkavuoresta klo 10.00, matkalta voi hypätä kyytiin.Ilmoittaudu talkoolaiseksi kisaan Veikolle.

Lasten Lumipäivät Haukkavuoressa 3.2. klo 10–14Suomen Hiihtoliiton, Suomen Ampumahiihtoliiton ja suomalaisten lumilajien seurojen järjestämä Lasten Lumipäivät – kiertue rantautuu Haukkavuoreen. Kiertue tarjoaa innostavaa ja monipuolista lumiliikuntaa lapsille ja perheille. Lasten lumipäivät ovat osa Lumilajit Liikuttavat hanketta, jossa seuramme on mukana. Hanke on Opetus- ja kulttuuriministeriön tukema. Non-stop tyyppisessä tapahtumassa lapset pääsevät kokeilemaan erilaisia suksitaituruuspisteitä ja kokeilemaan mm. ekoaseita (ampumahiihto). Makkaraa, buffetti, saunat avoinna koko tapahtuman ajan.Tapahtuma on ilmainen eikä vaadi ennakkoon ilmoittautumistaTutustu: www.lumilajitliikuttavat.fi/lumipaivatIlmoittaudu tapahtumaan talkoolaiseksi Marikalle.

Hiihtoleiri Haukkavuoressa 3.-4.2

Hiihtoleirille ovat tervetulleita kaikki hiihtokoululaiset (alle 8-vuotiailla tulee olla oma huoltaja mukana). Hiihtoleiri starttaa klo 10.00 Haukkavuoressa Lasten lumipäiviltä. Sunnuntaina kisat. Tarkempi leiriohjelma ilmestyy lähempänä.

Haukkavuoren avoimet ovet alk. to 25.1. Saunat, kahvio ja välinevuokraamoavoinna ti + to klo 18-20 ja la klo 11-14.  (la 27.1 ei avoinna kisojen vuoksi)Ilmoittaudu talkoolaiseksi Marikalle.

Marika         p. 040-7530376 (hiihtokoulu, leiri, kisailmoittautuminen, kahvio)

Jyrki              p. 050-3424619 (hiihtokoulu, ladut)

Veikko         p. 040-5278847 (lumenteko, ladut)

hiihto@poytyanurheilijat.fi