Kevät 2020

COVID-19 ja hallituksen linjaus kieltää yli 10 hengen kokoontumisen. Tämän vuoksi kauden päätöstä ei kyetä järjestämän, kuten ei myöskään yhteisharjoituksia. Seuraamme tilannetta ja aloitamme toiminnan heti kun se jälleen on mahdollista. Suunnitelmat koskien ensi kautta on jo kovassa vauhdissa. Muistakaa pysyä liikkeessä! :)

16.1 to Hiihtokoulussa patikka, ota mukaan ulkoiluvarusteet, juomavyö ja otsalamppu.

19.1 su Kansainvälisen lumipäivän kunniaksi Pöytyän Urheilijat järjestävät matkan Uudenkaupungin hiihtoputkeen ja uimahalliin. Lähtö Haukkavuoresta klo 9.00. Lapset lumipäivän kunniaksi veloituksetta, aikuiset 10e  (sis. keittolounaan). Otathan mukaan molempien tyylien sukset ja uimavarusteet. Ilmoittaudu Marikalle (040-7530376). Paikkoja rajoitetusti, joten varaathan paikkasi mahdollisimman pian!

23.1  to Hiihtokoulu Paimion hiihtoputkessa. Ilmainen yhteiskuljetus Haukkavuoresta 17.30. Mukaan perinteisen hiihtovarusteet.

26.1  su Perinteisen hiihtotavan kilpailut Espoon Leppävaarassa. Yhteiskuljetus Haukkavuoresta.  Mukaan mahtuu myös kannustajat ja perheenjäsenet. Ilmoitathan itsesi ja kannustajasi 20.1 mennessä Marikalle (040-7530376).

13-15.3 Hopeasomman loppukilpailut Taivalkoskella. Sarjat 2004-2007 syntyneille. 2008- syntynet pääsevät mukaan viestijoukkueeseen! Ilmoita mahdollisimman pian itsesi ja perheenjäsenesi, jotta voimma vahvistaa majoituksen.

11-14.6 Kesäleiri ski teamiläisille (kilpaileville lapsille ja nuorille). Tarkempaa infoa tulossa myöhemmin!

Välinevuokraamo/-huolto auki  ti + to klo 17.30–20.00 ja lumen tultua myös lauantaisin 10.00-14.00. Jokainen perhe on itse vastuussa suksien voitelusta. Suksivoiteet, apua ja neuvoa tarjolla veloituksetta vuokraamon auki ollessa.

Kahvio avautuu lumen tultua.  Kahvio avoinna ti + to klo 17.30-20.30 ja la 10-14. Apua kahviossa tarvitaan, ilmoittauduthan talkoolaiseksi!

Suosittele meitä

Facebook Twitter 0Jaa